Παρατείνεται η αγωνία για την τύχη των 162 επιβαινόντων στην πτήση QZ8501 της αεροπορικής εταιρίας AirAsia, που εξαφανίστηκε από τα ραντάρ ...
τα ξημερώματα της Κυριακής, στην Ινδονησία. Λίγο πριν τελειώσει μια από τις χειρότερες χρονιές για τις πολιτικές πτήσεις, διεθνώς, μια ακόμα διαφαινόμενη τραγωδία φαίνεται να επιβεβαιώνει τον χαρακτηρισμό...
Περισσότεροι από εκατό συγγενείς των αγνοουμένων είχαν συγκεντρωθεί ήδη από τα μεσάνυχτα στο αεροδρόμιο της Τζουάντα, περιμένοντας να ξεκινήσουν εκ νέου με το πρώτο φως της Δευτέρας οι έρευνες για τον εντοπισμό του AirBus A320-220 που εκτελούσε την πτήση Σουραμπάγια (στην ανατολική Ιάβα) - Σιγκαπούρη.
Σύμφωνα με όσα μεταδίδει το Reuters, στο αεροδρόμιο μαζί με τους συγγενείς βρίσκεται και ο πρόεδρος της AirAsia Malaysia, Τόνι Φερνάντες, ενώ ήδη τους έχουν προσφερθεί δωμάτια ξανοδοχείων για να περάσουν τη νύχτα.
Παρόμοιο σκηνικό και στο αεροδρόμιο της Σιγκαπούρης, που ήταν ο προορισμός της πτήσης. Εφημερίδες της Αυστραλίας μεταδίδουν πως εκεί μια γυναίκα αναζητά την τύχη επτά μελών της οικογένειάς της, μεταξύ των οποίων ένας αδερφός και η μητέρα της, ενώ μια άλλη γυναίκα περίμενε τον αρραβωνιαστικό της και την οικογένειά του.
Σύμφωνα με την πλήρη λίστα των επιβατών της συγκεκριμένης πτήσης, συνολικά 26 άτομα, μεταξύ των οποίων και τρία παιδιά, τελικώς δεν εμφανίστηκαν ποτέ και δεν επιβιβάστηκαν στη μοιραία πτήση.
Με το πρώτο φως της ημέρας ξαναρχίζει η έρευνα
Περισσότερα από δώδεκα πλοία και οκτώ αεροσκάφη είναι έτοιμα να ξεκινήσουν τις έρευνες τα ξημερώματα της Δευτέρας, περίπου στις 2 το πρωί, ώρα Ελλάδας. Πλοία του πολεμικού ναυτικού της Ινδονησίας άλλωστε παραμένουν στις περιοχές έρευνας σε όλη τη διάρκεια της νύκτας.
Οι έρευνες επικεντρώνονται στην περιοχή μεταξύ του νησιού Μπελιτούνγκ και της Καλιμαντάν, στη δυτική ακτή του νησιού Μπόρνεο, στο μέσο της πορείας πτήσης.
Η επιχείρηση εντοπισμού του αεροσκάφους της AirAsia γίνεται με συντονισμό της Ινδονησίας, ενώ συνδράμουν δυνάμεις από την Μαλαισία, την Αυστραλία και την Σιγκαπούρη. Οι ΗΠΑ δήλωσαν έτοιμες να πάρουν επίσης μέρος στις έρευνες με τη συμμετοχή πλοίων και αεροσκαφών.
Πώς εξαφανίστηκε η πτήση
Στο αεροσκάφος επέβαιναν 156 Ινδονήσιοι, τρεις Νοτιοκορεάτες, ένας Γάλλος που ήταν ο συγκυβερνήτης του αεροσκάφους, ένας Βρετανός, ένας Μαλαισιανός και ένας πολίτης της Σιγκαπούρης. Υπήρχαν 138 ενήλικες επιβάτες, 16 παιδιά και ένα βρέφος.
Ο κυβερνήτης της πτήσης λάγεται Ιριγιάντο (χρησιμοποιεί μόνο ένα όνομα, όπως συνηθίζεται στην Ινδονησία), ενώ συγκυβερνήτης είναι ο Γάλλος Ρεμί Εμμανουέλ Πλεσέλ. Και οι δυο θεωρούνται πολύ έμπειροι και ικανοί, σύμφωνα με την εταιρία.
Την εκμετάλλευση του αεροπλάνου είχε η AirAsia Indonesia, θυγατρική της AirAsia που εδρεύει στην Κουάλα Λουμπούρ της Μαλαισίας, η οποία κατέχει το μεγαλύτερο μερίδιο στην αγορά των εταιριών χαμηλού κόστους στη νοτιοανατολική Ασία.
Το κέντρο ελέγχου εναέριας κυκλοφορίας έχασε την επαφή με το AirBus A320-220 της μαλαισιανής εταιρίας χαμηλού κόστους AirAsia περίπου μία ώρα μετά την απογείωσή του από το διεθνές αεροδρόμιο Τζουάντα στη Σουραμπάγια, στην ανατολική Ιάβα, στις 05.20' τοπική ώρα. Το αεροπλάνο αναμενόταν να προσγειωθεί στη Σιγκαπούρη στις 08.30' τοπική ώρα της Κυριακής.
from FIMOTRO http://fimotro.blogspot.com/2014/12/blog-post_5572.html
via IFTTT
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου